Társasházkezelés szakszerűen

Megbízható szakemberekből álló csapatunk mellett kiterjedt vállalkozói kapcsolati rendszerünknek köszönhetően rövid határidőkkel tudjuk biztosítani a szükséges ház körüli munkák elvégeztetését. Folyamatos minőségi kontrollt biztosítunk (pl. épülettakarítás, hulladékkezelés, kertészet, őrzés-védelem, liftkarbantartás, gondnoki szolgáltatás, gépészeti és a elektromos üzemeltetés, felújítási munkálatok projekt menedzsmentje).

Gondnoki szolgáltatás

Gondnoki szolgáltatás

Elsősorban, de nem kizárólag lakóparkoknak nagyobb albetét számú Társasházaknak ajánljuk, de a kisebb lakóközösségeknek is tudunk biztosítani átalánydíjért gondnoki szolgáltatást, karbantartást, rendszeres jelenlétet az épületekben. Gondnoki szolgáltatásunk raktárkészlettel és megfelelő eszközparkkal rendelkezik a feladatvégzéshez. A rendszeres felügyeletet heti és havi ütemezésben biztosítjuk, így az a tulajdonosok részéről ellenőrizhető.

Árajánlat kérése

Könyvelés

Könyvelés

Modern elektronikus programmal, igyekszünk precíz, pontos nyilvántartást folyamatosan fenntartani a gazdasági események tekintetében, legyen szó egyenlegről, fogyasztás elszámolásról vagy akár a számlanyilvántartásról. Online, lakói kapcsolaton keresztül, minden tulajdonos a napi 24 órájában elérhető egyenlegét, a Számvizsgáló bizottságok pedig betekintést nyernek a teljes könyvelésbe. Cégünk biztosítja, hogy a GDPR elvei szerint az adatkezelés során személyiségi jogok ne sérüljenek. Éves elszámolást készít a könyvelés, amit az éves beszámoló közgyűlésre terjeszt be, továbbá éves költségvetést készít elfogadott előirányzatokkal, amit a szintén ez a közgyűlés fogad el. Egyedi kérésre évközi elszámolást is a kibocsátunk esetleges bérbeadás, tulajdonos változás esetén.

Árajánlat kérése

Műszaki ügyintézés

Műszaki ügyintézés

Az általunk átvett Társasházakról, a fellelhető dokumentumok, műszaki információk és helyszíni szemle alapján általános műszaki állapotfelmérést készítünk (építészeti, statikai, gépészeti, elektromos szempontok figyelembevételével), amelynek alapján az épület szükséges karbantartási feladatait felmérik kollégáink, az esetleges felújítások ütemezését összeállítják. Biztosítjuk a szakirányú tervezők bevonását és a projektet jól előkészített állapotban a megvalósulás előtt a Tulajdonosok elé tárjuk. A műszaki ügyintézés keretén belül tendereztetéssel versenyeztetjük a beszállító kivitelezőket. Nagyobb léptékű felújítási program esetén műszaki ellenőrt, projekt menedzsmentet is felállítunk. Ezen túl 24 órás műszaki ügyeletet biztosítunk az azonnali beavatkozást igénylő munkák kezelésére.

Árajánlat kérése

Kintlévőségkezelés, jogi szolgáltatások

Kintlévőségkezelés, jogi szolgáltatások

Fontosnak tartjuk az általunk kezelt Társasházak likviditásának megőrzését, amelynek egyik legfontosabb alapja a közös költség tartozások behajtása, amelyre kidolgozott rendszert alkalmazunk. Szükség esetén szakjogász munkatársat vonunk be az olyan esetekre, ahol a Társasház professzionális jogi képviseltre szorul (tipikusan bírósági eljárások).

Árajánlat kérése

 
 

Ügyfeleink visszajelzése

  • „Irodaházunk üzemeltetése miatt kerestük fel őket. Gyors, rugalmas az ügyintézés. Nagyon kedvesek, magas szakmai színvonallal rendelkeznek.“

    K. Bálint, ügyvezető
  • „A Buda-Porta Kft. rendszerével gyorsan és szignifikánsan csökkenteni tudtuk kintlévőségeinket. Előbb kellett volna rájuk találnunk.“

    T. Sarolta, lakó
  • „Régóta megbízható partnereink társasházunk kezelésében. Rövid határidővel dolgoznak, társasházunk karbantartása zökkenőmentes azóta. Köszönjük!“

    S. Ádám, lakó
  • „Ilyen házmesterekre vágytunk évek óta. Előtte mindig csak a gond volt. Most minden úgy működik, ahogyan kell. Szuperek vagytok!“

    K. Katalin, lakó
 
 
A mi weboldalunk is használ cookie-kat / sütiket a kellemesebb felhasználói élmény biztosítása érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a cookie-k elutasítása után weboldalunk adott esetben nem fog helyesen működikni. Az “ELFOGADOM” gomb megnyomásával hozzájárulását adja a cookie-k alkalmazásához.